GYIK

Mi az a Vintage Ruha ?

A Vintage Ruha egy webáruház, amely vintage női ruhák árusítására szakosodott. Szenvedélyesek vagyunk a minőségi vintage ruházat iránt, és arra törekszünk, hogy kivételes vásárlási élményt nyújtsunk Önnek.

Hogyan léphet kapcsolatba velünk?

Könnyen kapcsolatba léphet velünk, ha kitölti kapcsolatfelvételi űrlapunkat, vagy küld e-mailt az ügyfélszolgálati címünkre. Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy a lehető leghamarabb válaszoljunk Önnek.

Az Ön rendelései

Mennyi ideig tart a rendelésem kézhezvétele?

1-2 hétre van szükségünk megrendelésének feldolgozásához, termékeink minőségének ellenőrzéséhez és az ingyenes szállítás megszervezéséhez. Arra törekszünk, hogy csomagja a lehető leggyorsabban eljusson Önhöz anélkül, hogy a termékeink minőségét veszélyeztetnénk.

Nyomon követhetem a rendelésemet?

Természetesen! Megrendelése nyomon követése érdekében e-mailben kapcsolatba léphet velünk.

A nyomon követés szerint a csomagomat kézbesítették, de nem kaptam semmit. Ez normális?

Ne aggódjon, ez előfordulhat, ha egynél több terméket rendelt. A tételeket néha külön szállítják a rendelkezésre álló készlettől és a szállítási raktáraktól függően. A többi tételt a következő napokban kapja meg.

Mennyibe kerül a szállítás, és hova szállít?

Termékeinket ingyenesen szállítjuk világszerte, kivéve bizonyos országokba, ahol további költségek merülhetnek fel. Ha többet szeretne megtudni a szállítási költségekről, látogasson el szállítási oldalunkra.

Mit tegyek, ha egy tétel hiányzik a rendelésemből?

Ha azt észleli, hogy egy tétel hiányzik a rendeléséből, azonnal lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Mindent megteszünk a probléma gyors megoldása érdekében, és elküldjük Önnek a hiányzó terméket.

Nem kaptam meg a rendelésem

Ha problémája van a rendelésével, a vitákat 100%-ban biztonságos szállításunkkal kezeljük. Mindent személyesen intézünk, és megígérjük, hogy költségünkre azonnal küldünk új csomagot.

Nem Európában élek

Az Európán kívüli szállítások a megrendelés napjától számítva egy hónapig is eltarthatnak, amíg pénzügyileg elérhetőek maradnak az Ön számára.

A rendelés törlése és visszaküldése

Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?

Módosíthatja vagy törölheti megrendelését mindaddig, amíg az nincs folyamatban. Ha a megrendelés már előkészítés alatt áll, lemondási díjat számíthatunk fel.

Visszaküldhetek egy terméket?

Elfogadjuk a termék visszaküldését, ha annak bizonyított hibája van, vagy ha nem elégedett a vásárlásával. Kérjük, látogasson el visszaküldési oldalunkra a visszaküldési szabályzatunkkal kapcsolatos további információkért.

Biztonság és fizetés

Mely fizetési módokat fogadja el?

A biztonságos tranzakciók érdekében elfogadunk hitel- és betéti kártyákat, valamint online fizetési szolgáltatásokat, például a PayPal-t és a Stripe-ot.

Vegyes kérdések

Hogyan rendelhetek terméket?

Termékeink megrendelése egyszerű az alábbi egyszerű lépések követésével: válassza ki a kívánt termékeket, helyezze be őket a kosárba, majd fejezze be a vásárlást a képernyő jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva. A folyamat még gyorsabbá és egyszerűbbé tétele érdekében fiókot is létrehozhat.

Tömeges megrendelést szeretnék

Ha tömeges rendelést szeretne leadni, kérjük, e-mailben tájékozódjon ügyfélszolgálatunkról.

Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha további kérdései vagy aggályai vannak. Mindig készen állunk a segítségére és minden kérdésére válaszolunk.